"Dansker" ude i dag!

Juhuuuu! I dag udkommer min single "Dansker"!

Hør den her!

Og hvad handler den så om? Ja, måske lidt om lavt selvværd... vel også noget om globaliseringen, og om fremmedgørelse, og svineproduktion måske... ja, om Danmark!

Tak Ida Urd, Anders Pedersen, Nicholas Kingo, Rune Lohse, Sven Dam Meinild, Maria Dybbroe og Erik Kimestad for at spille sangen op!
Og tak til Carsten Heller for miks, og Emil Thomsen for mastering.
Og tak til Olivia Schrøder og Mia Rewitz for det flotte cover.

Om sangen går hen og bliver en landeplage er uvist. Men mine søsters børn elsker den, og så har jeg allerede opnået alt det jeg ville med den sang!

Kærlige hilsner, Bisse

Tilbage til Nyheder
1